Toimitusehdot

Nämä ehdot ovat voimassa 1.2.2019  alkaen verkkokaupassa www.muumitossut.fi (Tuuduu Oy Y-tunnus 2940854-4) tehtyihin tilauksiin, joiden toimitusmaa on Suomi. Verkkokauppa myy uusia muumitossuja, joiden hinta sisältää arvonlisäveron 24%.

 

Mikäli tilaus-/maksuvaiheessa esiintyy ongelmia esimerkiksi asiakkaan nettiyhteyden kanssa ja tilauksen teko keskeytyy, olethan yhteydessä info@muumitossut.fi tai soita Muumitossujen numeroon 044 240 1021,  klo 09:00-18:00. Emme käsittele kesken jääneitä tilauksia, ellei asiakas erikseen toivo niin.

Tilaaminen

Tarkistathan tilausta tehdessäsi, että ilmoittamasi sähköpostiosoite on toimiva. Saat tähän osoitteeseen tilausvahvistuksen, kun olet tehnyt tilauksen onnistuneesti verkkokaupassamme.

Jos tilausvahvistusta ei kuulu, tarkista roskapostikansiosi. Mikäli vahvistusta ei löydy, olethan meihin yhteydessä info@muumitossut.fi tai soita Muumitossujen numeroon 044 240 1020 Saattoi käydä niin, ettei tilaus tullutkaan perille. Kun tilaus on pakattu ja se lähetetään sinulle, saat toimitusvahvistukset/seurantatunnuksen sähköpostiisi. Jos tilauksessa oli jotain epäselvää, yhteydenottomme tulee sähköpostitse.

Tarkistathan, että myös nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi vastaavat todellisuutta. Olet vastuussa ilmoittamistasi tiedoista ja tietojen oikeellisuus on edellytys sille, että Posti saa tavarat toimitettua sinulle. Saapumisilmoitus tulee tekstiviestinä!

Mikäli tilaus-/maksuvaiheessa esiintyy ongelmia esimerkiksi asiakkaan nettiyhteyden kanssa ja tilauksen teko keskeytyy, olettehan yhteydessä info@muumitossut.fi tai soita Muumitossujen numeroon 044 240 1021,  klo 09:00-18:00. Emme käsittele kesken jääneitä tilauksia, ellei asiakas erikseen toivo niin.

Tilatessaan asiakas sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.

Toimitus

Postitus ja palautukset ovat meillä ilmaiset!

Lähetämme tilauksen 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Kun tilaus on pakattu ja se lähetetään sinulle, saat toimitusvahvistukset/seurantatunnuksen sähköpostiisi.

Käytämme Postin noutopistepaketti palvelua. Asiakkaan tulee noutaa paketti Postin noutoaikojen puitteissa. Voitte valita noutopisteen tilausvaiheessa.

Jos asiakas jättää paketin noutamatta, hyvityksestä evätään 20 euroa edestakaisia lähetys-/palautuskuluja.

Emme lähetä jälkitoimituksia. Jos tilaukselta puuttuu jotain, hyvitämme tuotteen asiakkaalle tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

Reklamaatiot ja vahingoittuneet lähetykset

Jos vastaanottamasi paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, reklamoi vahinko heti toimipisteessä, josta paketin vastaanotat. Ilmoita siitä lisäksi meille info@muumitossut.fi.

Reklamaatio tulee tehdä heti, kun virhe on havaittu. Jos virheestä on mahdollista ottaa kuva tai kuvia, ne kannattaa liittää reklamaatioon asian käsittelyn nopeuttamiseksi.

Reklamaatiotapauksissa ole aina ensin yhteydessä meihin info@muumitossut.fi tai soita Muumitossujen numeroon 044 240 1020 – ennen kuin lähetät tuotetta takaisin meille!

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, lian tai muun eritteen aiheuttamia vahinkoja, normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värin päästöä, tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita, ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja, tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hiertäminen, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus) tai auki ratkottavia saumoja.

Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen asiassa, voi asiakas olla yhteydessä myös kuluttajaneuvontaan. Tämän jälkeen asia voidaan käsitellä kuluttajariitalautakunnassa. Asian voi jättää myös ODR:n ratkaistavaksi.

Maksaminen 

Verkkokaupassamme voi maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla, verkkopankissa, sekä laskulla ja osamaksulla. 

Maksaminen tapahtuu Paytrail sivuston kautta. Muista palata takaisin myyjän palveluun, jotta maksu kirjautuu saapuneeksi.

Vaihdot ja palautukset

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen kuluttajansuojalain nojalla 14 päivän sisällä ilman mitään erityisiä syitä; jos olet päättänyt palauttaa, otamme tuotteen takaisin ilmaiseksi. 

Tulosta palautuskaavake tästä

Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisessä kunnossa sekä alkuperäisessä pakkauksessaan, jotta palautus hyvitetään.

Mikäli palautetussa tossuissa ilmenee käytönmerkkejä, eli tossuissa on likaa tai tahroja, se on pesty, se tuoksuu, tuotteessa on runsaasti eläinten karvoja tai tuotteen alkuperäiset tägit puuttuvat niin, tuote ei ole enää tällöin myyntikuntoinen.

Myyntikunnottoman tuotteen palauttaminen ei ole mahdollista ja mikäli tälläinen palautus saapuu palautuksena, niin otamme yhteyttä asikkaaseen ja asiakkaalle ei hyvitetä tilauksen summaa, vaan palautetaan myyntikunnoton tuote takaisin asiakkaalle.

 

Palautusosoite on:

Tuuduu Oy / Muumitossut,

Yli-Peisalantie 23, 15820 Lahti

 

Emme vaihda tuotteita, mikäli haluatte vaihtaa tuotetta, paluttakaa edellinen tuote ja tehkää uusi tilaus tilalle.

Hyvitykset maksetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilatessaan.

Muuta

Pidätämme oikeuden evätä asiakkaalta ilmaisen palautuksen, peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen ja sulkea asiakastilin ilman erillistä ilmoitusta. Yleensä evääminen on seurausta huomattavasta palautusmäärästä tai toistuvasta palautusehtojen huomiotta jättämisestä.

Lähetämme max. kaksi kokoa per tossupari sovitukseen. Jos et ole varma sopivasta koosta, ole meihin yhteydessä info@ muumitossut.fi soita Muumitossujen numeroon 044 240 1020

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

Käsittelemme asiakastietoja luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Muumitossut.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Muumitossut.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta